Často kladené otázky

Kde najdu přehled ubytovatelů, kteří akceptují VOUCHERy?

Přehled ubytovatelů najdete zde https://voucher.jeseniky.cz/cz/ubytovaci-objekty/

 

Od kdy mohu vygenerovat VOUCHER?

Voucher si můžet vygenerovat od 18.8.2025 od 8:00 hod. 

 

Na jaké období se sleva ve formě VOUCHERu vztahuje?

Voucher můžete využít na pobyt v období 15.9.2025 - 30.11.2025 (tzn. že odjezd musí být nejpozději 30.11.2025).

 

Kolik je sleva na VOUCHER?

Sleva na voucher je 300 Kč/osoba/noc, a to na pobyty min. od 2 nocí a max. do 7 nocí. 

 

Mohu slevu ve formě VOUCHERu čerpat na více pobytů nebo ve více ubytování?

Ne, voucher si můžete vygenerovat pouze 1x, tzn. na jeden pobyt u jednoho ubytovatele. 

 

Mohu slevu ve formě VOUCHERu čerpat opakovaně? To znamená na jaře i na podzim?

Ano, voucher můžete opakovaně využít i na II. vlnu voucherů na podzim. 

 

Musím vygenerovat VOUCHER i pro své dítě?

Pokud u ubytovatele hradíte za ubytovaní také za dítě, vygenerujte si voucher i pro něj. 

 

Pokud nás jede na jeden pobyt 12,  mohu vygenerovat dva vouchery?

Ano, můžete si vygenerovat dva vouchery. Na jednom voucheru může být zapsáno max. 6 osob.

 

Co se stane, pokud je hodnota ubytování v celkové výši levnější, než hodnota slevy ve formě VOUCHERu?

Ubytovateli bude tedy proplacena skutečná částky do hodnoty ubytování. Rozdíl bude vrácen zpět do oběhu, aby jej mohli využít další zájemci o voucher. 

 

Jaké údaje jsou potřeba k ONLINE vygenerování VOUCHERu?

K vygenerování voucheru je potřeba znát jméno, příjmení, rodné číslo a adresu trvalého bydlitě. Od hlavní osoby, která o voucher žádá je potřeba doplnit také telefonní kontakt a e-mailovou adresu. 

 

Může mne poskytovatel dotace, tzn. MMR ČR, kraje (Olomoucký nebo Moravskoslezský) nebo Jeseníky SCR kontaktovat k ověření pobytu?

Ano.

 

Mohu získat VOUCHER prostřednictvím CK nebo ubytovacích portálů jako je BOOKING?

Více informací k CK/CA naleznete zde https://voucher.jeseniky.cz/cz/informace/41-informace-pro-ck-a-ca.html

Pokud máte rezervaci pobytu přes ubytovací portál (např. booking) či slevový portál (např. slevomat), ale platbu za pobyt hradíte až přímo u ubytovatele (nikoliv předem bookingu či slevomatu), tak je možné voucher využít. V opačném případě bohužel voucher využít nelze. 

 

Může doplatek po odečtění slevy za VOUCHER uhradit za mne zaměstnavatel?

Ano, může.

 

Je možná změna termínu na voucheru? 

Změna termínu na voucheru není možná. Pokud klient na pobyt dle termínu na voucheru nepřijede, dojde ke zrušení voucheru.